6 Mayıs 2012 Pazar

DÖKÜNTÜ

aklımda yine bissürü saçmalıklaR! yalnızlık iyicene ve iyiden iyiye bezdirici olmaya başladı! artık yanımda birileri varken biran önce onlardan kaçıp yalnızlığıma dönmek istiyorum ama yalnızken de hep birilerini arıyorum!

gelecekle ilgili yaptığım plan sayısı neredeyse sıfıra yaklaştı! gelecekle ilgili plan yapmak aptalca geliyor çünkü! ulan yarını bilmiyosun tee ebesinin amı için kafanda kuruyosun da kuruyosun! zaten olmayacak, ne sikime daha plan yapacan ki!?

insanları önemsediği şeylerle tehdit edersin, yani mantıklı olan budur! beni o kadar tanımıyolar ki sikimin ucuna değdirmediğim meselelerde şantaj yapmaya çalışıyolar, tehditler falan! cevap bile vermiyorum! ne nefes tüketicem amınakoyum!

son olarak küfür konusu! küfretmeyi pek de sevmiyorum ama bence gerekli de bişey! şu sanal alemde bana ait olan her sayfada küfretmekte özgürüm, sonuçta zorla okutturmuyoruz amınakoyum! zaten günlük hayatta öyle bi oturdu ki küfür öyle her ortamda fütursuzca kaymıyorum! kendimi gayet güzel kontrol edebiliyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder