17 Aralık 2015 Perşembe

mAnifesto

Soru bu:
Ama cevabını bilmiyorum! Umrumda da değil! Ne kazandıracak bu sorunun cevabını bilmek!? Analitik mi düşünebileceğim!? Mühendis mi olacağım!? Bu sorunun cevabını bilenler üstün insan mı olacaklar!?

Bu sorunun cevabını bilenler okulu bitirecekler, mühendis olacaklar belki ama çoğu beş para etmezler! Ha, ben çok mu farklıyım onlardan? Ederim daha mı fazla!? Sayılmaz! Ama en azından "Naber?" sorusuna "Hiç çalışmadım!" diye cevap vermem! Nohut kadar çıkar uğruna kimseye dostmuşum gibi davranmam! İşim görülsün diye boyun bükeceğime, yapmam daha iyi! Gidip de aptal bir ders uğruna kimseye ağlamam, yalvarmam! Bunları yapmadım diye onlardan daha iyi değilim ama onlar gibi de değilim!

Zamanı gelince bu ders de geçilir, bu okul da bitirilir ama kendi bildiğimden şaşmadan! Hiç mezun olamazsam dünyanın sonu mu olur? Hayır! Herkes mühendis olacak değil ya, bulurum karnımı doyuracak bir iş! Onlar'a dönüşüp mühendis olacağıma, kendim olarak kalıp bakarım başımın çaresine!


Bu cevap belki yukarıdaki sorunun cevabı değil ama bir yerlerde sorusu olan bir cevap! Şimdi üzeri çizilecek ve kenarına sıfır iliştirilecek! Sadece doğru zamanda, doğru sınavda, doğru sorunun, doğru cevabı olamadığı için!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder